onsdag den 18. februar 2009

Så er jeg endelig kommet i gang med at sy på min nye uldkjole.
Indtil videre har jeg fået syet ryggen sammen og syet halvdelen af en kile fast, så jeg er da godt på vej =) - godt der er et par måneder til den skal være færdig.

Ellers er jeg blevet færdig med et par ørevarmere i nålbinding, den kommer der billeder op af senere. Og så er jeg i gang med et par håndledsvarmere og en hue også.
De vil selvfølgelig også komme op, så snart de er færdige.

Jeg har også fået et nyt nålehus til alle mine nålbindingsnåle, det er super fedt. Min ven Oliver har lavet det til mig, det vil jeg også vise billeder af næste gang.

Det var vidst lidt opdatering for denne gang - nu vil jeg læne mig tilbage i sofaen med huen og tv'et og så binde lidt mere på den.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar