mandag den 27. juli 2009

Fra normanner til klokketelt

Jeg har i løbet af den sidste uges tid besluttet mig for at lade det nye normanner telt blive ved tanken og istedet sy de 2 ender sammen, så jeg får mig et højt klokketelt.

Så det skal jeg have syet sammen i løbet af efteråret.

Grunden til min ændring er at jeg fandt ud af at mit gamle normanner telt godt kan holde vand, så det vil jeg hellere få repareret og måske lige imprægneret igen.

Så kan jeg nemlig bruge resten af stoffet til det nye telt, til en overdug til en handelsbod jeg går med planer om at lave. Jeg skal bare lige have lavet en arbejdstegning eller 2, så jeg kan få boden til at fylde minimalt når den er pakket sammen. Vil nemlig gerne kunne have den i bilen også, sammen med mit nye pavillon telt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar