lørdag den 16. januar 2010

Ting og sager

Mange af de ting jeg laver er ikke kun til mig selv, men ofte ting som folk bestiller hos mig.

Så hvis der er nogle ting her på bloggen, som I tænker, "Sådan en vil jeg også have!", så må I meget gerne kontakte mig, så kan vi altid snakke om pris senere hen.

Hvis jeg ikke lige har nogle bestillinger liggende, så kan jeg også godt finde på at udvide mit sortiment af ting jeg tager med på markeder, så man vil næsten altid kunne finde noget nyt, når jeg tager på middelaldermarked =)

1 kommentar:

  1. Hejsa Maria

    Du skrev en mail her den anden dag ang. billeder af dragten du har lavet til mig... Var det den grønne af dem du gerne ville ha' et billede af?

    Jeg skal hjem til mor og far d. 13 febuar, så kan få taget et billede der hvis det er ^_^

    SvarSlet