søndag den 21. februar 2010

Travl uge

Jeg har fået en del fra hånden de sidste par dage, og det er jo altid rart =)

Jeg har blandt andet fået nålebundet denne hue, som er lavet på bestilling med plantefarvet uldgarn.
Farvet af Anne (http://toft-toft.blogspot.com/). Det er farvet med rejnfan i en jerngryde.


Derudover har jeg nålebundet denne lille fine pung ud af fri fantasi =) Den er blevet helt god, og dem skal jeg helt sikkert lave flere af.


Derudover har jeg prøvet at farve med gurkemeje også =)
Og det har været helt fantastisk.
Jeg er pt ved at vinde garnet op på min haspe, så det må I vente med at se!

3 kommentarer:

  1. weee garnet er blevet til en hue - sejt! :D

    SvarSlet
  2. Jep - og det er kun det ene nøgle =)

    SvarSlet
  3. Jeg er altså gået hen og blevet lidt lun på den fine pungs farve... Smuk og varm

    SvarSlet