mandag den 8. marts 2010

Nålebinding

Jeg synes mit lager af nålebinding er ved at være lidt stort, men så er det jo godt at markeds sæsonen snart starter igen.


Men jeg synes da lige I skal se hvad jeg har liggende hjemme i gemmerne, hvis der nu skulle være noget I lige synes I ikke kan være foruden =)

Hvis der er det, så skriv endelig til mig - jeg sælger hellere end gerne ud af mit lager, så der kan blive plads til en masse nye ting.


Priser fåes ved kontakt.


Okay ved nærmere eftersyn ser det måske ikke så voldsomt stort ud, men derfor sælger jeg gerne ud af det alligevel ;)

2 kommentarer:

  1. Hej Maria
    Kan jeg på nogen måde få fat i en af de kataloger du har lavet omkring nålebindning? Er helt grøn på området, men kan ikke vente med at komme i gang
    mvh Dorthe

    SvarSlet
  2. Hej Maria.

    Nålebinding bliver brugt her i Minnesota, USA, hvor jeg bor, af middelalder-/renaissance-entusiaster og der bliver undervist i det på forskellige aftenkurser i traditionelle metoder.

    Det ligner en god teknik til at lave slidstærke sutsko og sokker til den kolde midtvest-vinter og jeg kunne godt gå i gang selv... men der er en hel stak projekter i gang allerede. Sælger du ud af dine lave sokker? Jeg bruger str. 38.

    Venlige hilsner,
    Mette Maj

    SvarSlet